Zobacz koszyk “Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki” został dodany do koszyka. SCEPTYCYZM W KULTURZE INTELEKTUALNEJ POLSKIEGO BAROKU Literatura, filozofia, religia55,00 zł ISBN 978-83-7654-427-4 Wydanie publikacji sfinansowano dzięki środkom Ministerstwa Edukacji i Nauki z programu Doskonała nauka, umowa nr DNM/SN/550231/2022. Poznań 2023 okładka twarda, str. 416 Ilość Dodaj do koszyka Kategorie: Książki, Nowości Pokrewne produkty Kantata – oratorium – pasja. Odmiany form literacko-muzycznych w kulturze XVIII i XIX wieku 25,00 zł Dodaj do koszyka Kategoria przymiotnika w języku mieszkańców wsi północno-wschodniej i południowo-zachodniej Wielkopolski. Studium leksykalno-słowotwórcze 25,00 zł Dodaj do koszyka Spory wokół „Romantyzmu i jego skutków” Franciszka Krupińskiego 15,00 zł Dodaj do koszyka Spory o kamienie na szaniec Aleksandra Kamińskiego 25,00 zł Dodaj do koszyka