Zobacz koszyk “Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki” został dodany do koszyka. SCEPTYCYZM W KULTURZE INTELEKTUALNEJ POLSKIEGO BAROKU Literatura, filozofia, religia55,00 zł ISBN 978-83-7654-427-4 Wydanie publikacji sfinansowano dzięki środkom Ministerstwa Edukacji i Nauki z programu Doskonała nauka, umowa nr DNM/SN/550231/2022. Poznań 2023 okładka twarda, str. 416 Ilość Dodaj do koszyka Kategorie: Książki, Nowości Pokrewne produkty W kuchni u pleszewian. Słownik języka i kultury mieszkańców powiatu pleszewskiego 12,00 zł Czytaj dalej Mosty Karola Irzykowskiego 38,00 zł Dodaj do koszyka Słownik historyczno-geograficzny województwa poznańskiego w średniowieczu, Cz. V z. 4 (Wilkowska Struga – Wschanczicze) 30,00 zł Dodaj do koszyka Ekonomia Informacji Czytaj dalej