Zobacz koszyk “Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki” został dodany do koszyka. SCEPTYCYZM W KULTURZE INTELEKTUALNEJ POLSKIEGO BAROKU Literatura, filozofia, religia55,00 zł ISBN 978-83-7654-427-4 Wydanie publikacji sfinansowano dzięki środkom Ministerstwa Edukacji i Nauki z programu Doskonała nauka, umowa nr DNM/SN/550231/2022. Poznań 2023 okładka twarda, str. 416 Ilość Dodaj do koszyka Kategorie: Książki, Nowości Pokrewne produkty Teatr poznański w podróży (1870-1900) 34,00 zł Dodaj do koszyka Jak Dąbrowski do Poznania…Rozważania w 210. rocznicę przybycia gen. Jana Henryka Dąbrowskiego i Józefa Wybickiego do stolicy Wielkopolski Czytaj dalej Ekonomia Informacji Czytaj dalej Spory wokół „Romantyzmu i jego skutków” Franciszka Krupińskiego 15,00 zł Dodaj do koszyka